Aquestes són algunes de les preguntes freqüents.
Recorda que si tens qualsevol altre dubte estem a la teva disposició.
Tots els usuaris d’un mateix domini han de tenir la mateixa versió de Google Workspace. A partir de més de 300 usuaris es pot analitzar amb Google l’opció de combinar llicències. Una alternativa és crear grups d’usuaris de versions diferents sota diferents dominis.
Per defecte les renovacions de les llicències dels usuaris són anuals (12 mesos a partir de la data d’alta) però en empreses on la tendència d’usuaris sigui decreixent es poden valorar permanències mensuals.
Es poden afegir usuaris en qualsevol moment sense que s’allargui la permanència, quedant sempre la que ja tenia adquirida.
En cas d’ampliar a una versió superior es pot fer en qualsevol moment pagant només la part proporcional de l’increment de versió per els mesos que quedin per la renovació.
En cas de reduir a una versió inferior, el canvi serà efectiu al final del període de permanència que ens manqui amb la versió superior. Aquest període de permanència és d’any a any a comptar des del dia d’alta a Google.
No, només cal pagar la llicència per a cada usuari únic que treballa amb aquestes eines. Una persona que treballa amb 3 correus diferents només paga una sola llicència. També si ho fa des d’un compte redirigit com .
Cada usuari disposa de l’espai que li confereix la versió contractada, però a més, es disposa de l’espai que la resta d’usuaris no han emprat.
Així doncs, si tot i això manca més espai, simplement es poden adquirir més llicències que afegiran espai a compartir amb el grup d’usuaris.
En cas de fer servir els tipus d’arxius de Google tindràs molts avantatges, com ara que poden estar vàries persones en un document editant-lo alhora, veure tots els canvis i versions que ha fet cada usuari en el document. Si això encara no et convenç has de saber que a Drive hi podràs guardar qualsevol tipus d’arxiu i, fins i tot, treballar amb els de Office de Microsoft.
Totes les eines més crítiques de Google Workspace com ara el correu, el calendari i els arxius es poden configurar perquè funcionin també sense connexió a Internet.
A ESOLVO ens encarreguem de migrar-te tots els contactes, correus, documents, calendaris,… al nou sistema per a que no t’hagis de preocupar de res.
Els nostres consultors estan a la teva disposició per qualsevol tema que et pugui sorgir i ells s’encarreguen de donar-te la resposta o resoldre el problema sense que tu t’hagis de preocupar.
Les nostres tarifes inclouen un petit increment, ja que sabem que la gran majoria de les empreses necessiten un mínim manteniment tècnic a escala d’administrador de la plataforma de Google Workspace i que no volen haver de trucar a Google. En tot cas a aquelles empreses que tinguin un departament propi que els ho pugui gestionar o vulguin no tenir cap mena de manteniment els podem oferir la tarifa estàndard de Google.