Aquestes són algunes de les preguntes freqüents.

Recorda que si tens qualsevol altre dubte estem a la teva disposició.

Es poden combinar llicències per a usuaris amb versió basic, business i Enterprise?

Tots els usuaris d’un mateix domini han de tenir la mateixa versió de G Suite. A partir de més de 300 usuaris es pot analitzar amb Google l’opció de combinar llicències. Una alternativa és crear grups de usuaris de versions diferents sota diferents dominis.

Hi ha algun tipus de permanència alhora de reduir usuaris o donar-me de baixa?

Per defecte les renovacions de les llicències dels usuaris són anuals (12 mesos a partir de la data d’alta) però en empreses on la tendència d’usuaris sigui decreixent es poden valorar permanències mensuals.

Quan s'afegeix un usuari s’allarga la permanència?

Es poden afegir usuaris en qualsevol moment sense que s’allargui la permanència, quedant sempre la que ja tenia adquirida.

Es pot passar d’una versió inferior a una superior i viceversa en qualsevol moment?

En cas d’ampliar a una versió superior es pot fer en qualsevol moment pagant només la part proporcional de l’increment de versió per els mesos que quedin per la renovació.
En cas de reduir a una versió inferior, el canvi serà efectiu al final del període de permanència que ens manqui amb la versió superior. Aquest període de permanència és d’any a any a comptar des del dia d’alta a Google.

He de contractar una llicència d’usuari per a cada compte de correu?

No, només cal pagar la llicència per a cada usuari únic que treballa amb aquestes eines. Una persona que treballa amb 3 correus diferents només paga una sola llicència. També si ho fa des d’un compte redirigit com info@latevaempresa.com.

Si disposo de la versió bàsic amb espai limitat i només hi ha un usuari que necessita més espai hauré de passar totes les llicències a una versió superior il·limitada?

No, és independent. Es pot contractar espai extra per a un usuari concret.

Si treballo amb el Drive per emmagatzemar i compartir documents hauré de treballar sempre amb els documents de format de Google?

En cas de fer servir els tipus d’arxius de Google tindràs molts avantatges, com ara que aquests no et descompten quota d’espai disponible. A més, poden estar vàries persones en un document editant-lo alhora, veure tots els canvis i versions que ha fet cada usuari en el document. Si això encara no et convenç has de saber que a Drive hi podràs guardar qualsevol tipus d’arxiu i, fins i tot, treballar amb els de Office de Microsoft.

Al treballar al núvol si un dia no tinc internet podré consultar la informació?

Totes les eines més crítiques de G Suite com ara el correu, el calendari i els arxius es poden configurar perquè funcionin també sense connexió a Internet.

Si vull treballar amb G Suite hauré de començar de nou o podré tenir el meu històric d'informació?

A eSOLVO ens encarreguem de migrar-te tots els contactes, correus, documents, calendaris,… al nou sistema per a que no t’hagis de preocupar de res.

SI MAI TINC ALGUN PROBLEMA TÈCNIC, CONSULTA O NECESSITO ALGUN TIPUS D’ASSESSORAMENT HAURÉ DE PARLAR AMB GOOGLE?

Els nostres consultors estan a la teva disposició per qualsevol tema que et pugui sorgir i ells s’encarreguen de donar-te la resposta o resoldre el problema sense que tu t’hagis de preocupar.

COM ÉS QUE GOOGLE PUBLICA PREUS MÉS ECONÒMICS QUE eSOLVO?

Les nostres tarifes Basic, Business i Enterprise inclouen un increment de 2€ per usuari i mes, ja que sabem que la gran majoria de les empreses necessiten un mínim manteniment tècnic a nivell d’administrador de la plataforma de G Suite i que no volen haver de trucar a Google. En tot cas a aquelles empreses que tinguin un departament propi que els ho pugui gestionar o vulguin no tenir cap tipus de manteniment els oferirem la tarifa reduïda de Google.

Com podem ajudar-te?

El nostre caràcter és de servei. La millor forma és conèixer-nos.